Uniikkeja lyhytvideoita tuotemarkkinointiin

Autamme brändejä nostamaan mainostuottoja UGC-videoiden avulla.

Hinta alkaen 299€ per video 🚀🚀

MBP Badge - Dark backgrounds@1x.png__PID:c2eaf8d5-d450-4aad-b106-e365447ab5c6

Asiakas: Bonge x Sigg

Asiakas: Helsinki Outlet

Asiakas: North Outdoor 

Helppo prosessi

Homma toimii kuin Manulle illallinen. 

Päätä tuote, jota haluat markkinoida

Toimita tuote meille postitse. 

Käsikirjoitamme ja valitsemme esiintyjän

Hyväksytämme ennen ne sinulla ennen kuvaamista. 

Kuvaus ja aineistot

Toimitamme videoaineistot ja vinkit mainontaan. 

Mikä UGC-videomainos?

UGC (User-Generated Content) videomainos on mainostyyppi, jossa esiintyy kuluttajien tai käyttäjien luomaa sisältöä, tai sisältöä joka vaikuttaa käyttäjän luomalta.

Nämä videot sisältävät usein oikeiden ihmisten kokemuksia, arvosteluja tai suositteluita tuotteesta tai palvelusta. UGC-videoiden aitous ja samaistuttavuus tekevät niistä erittäin tehokkaita digitaalisessa markkinoinnissa.

kkkkuva.png__PID:58c33969-0917-4ace-9294-54c4b40b0d6f

Aitous ja luottamus

UGC-videot ovat / vaikuttavat oikeiden käyttäjien luomilta, mikä tekee niistä aidompia ja luotettavampia potentiaalisille asiakkaille. Ihmiset luottavat todennäköisemmin vertaistensa mielipiteisiin ja kokemuksiin kuin perinteisiin mainoksiin.   

jooooooo.png__PID:7958c339-6909-472a-8e52-9454c4b40b0d

Sosiaalinen todiste ja uskottavuus

UGC-videot tarjoavat voimakasta sosiaalista todistusaineistoa näyttämällä potentiaalisille asiakkaille, että muut jo käyttävät ja nauttivat tuotteesta. Tämä voi lisätä tuotteen uskottavuutta ja rohkaista useampia ihmisiä kokeilemaan sitä, perustuen muiden jakamiin positiivisiin kokemuksiin.

4.png__PID:91ac5354-318b-4187-9d90-c1b45430d4bb

Kustannustehokkuus

Koska sisällön ei kuulu näyttää kiillotetulta vaan mahdollisimman aidolta, voi sisältöä tuottaa nopeammin ja halvemmalla. Brändit voivat myös hyödyntää olemassa olevaa sisältöä asiakaskunnaltaan, mikä minimoi kalliiden tuotantoresurssien tarpeen.  

5.png__PID:ac535431-8b81-479d-90c1-b45430d4bb24

Samaistuttavuus ja sitoutuminen

Nämä videot esittävät usein tavallisia ihmisiä ja oikean elämän tilanteita, mikä tekee sisällöstä samaistuttavampaa ja sitouttavampaa. Tämä samaistuttavuus voi johtaa korkeampiin sitoutumisasteisiin, kun katsojat näkevät itsensä sisällössä.

Valitse sopiva UGC-videopaketti 

M-PAKETTI

Ensikertalaisille

1999€

  • 4 UGC-videomainosta
  • 1 konsepti
  • 4 hookia
  • 1 esiintyjä

Bookkaa maksuton demo

L-PAKETTI

(Suosituin)

3499€

  • 8 UGC-videomainosta
  • 2 konseptia
  • 8 hookia
  • 1 esiintyjä

Bookkaa maksuton demo

XL-PAKETTI

Kovaa kasvua hakeville
(räätälöity paketti)

Alk. 5999€

  • 10+ UGC-videomainosta
  • Esiintyjiä 1-2
  • 10+ hookia
  • Staattisia kuvamainoksia
Bookkaa maksuton demo

UKK

4 helppoa steppiä - näin UGC-digimarkkinointi tuottaa tulosta

Briiffi

Kerro meille kuka ja millainen on asiakkaasi. Käymme yhdessä läpi tavoitteet ja lyömme lukkoon projektisuunnitelman.

Tuotanto

UGC-videoiden kuvaus, iteraatiot. Teemme mediasuunnitelman parhaan tuoton varmistamiseksi.

Digimainonta päälle

Kovaa ajoa ja ROASit kaakkoon. Mainonta päälle valituissa digikanavissa.

Optimoimme ja skaalaamme kampanjat annettujen budjettien mukaisesti.

Raportointi

Mikä video toimii parhaiten? Missä paras ROAS? 

Datasta kertoo konkreettisesti, miten mainonta tuo myyntiä ja kuka mainoksia klikkaa.

Pari (ei maksettua) kommenttia asiakkailtamme

Janne Luokkala, myynti- ja markkinointijohtaja

"Yhteistyön aikana olemme nousseet Suomen suurimmaksi käytettyjen matkailuajoneuvojen myyjäksi!"

Eetu Väinämö, markkinointipäällikkö

"Me ollaan aikoinaan tehty hommia muutamankin vastaavanlaisen firman kanssa, mutta kun aloitettiin hommat sloganin kanssa niin todettiin että "NO NYT ON KYLLÄ HYVÄ!" ja sillä tiellä ollaan edelleen.Lämpimät suosittelut!

Sini Memonen, markkinointipäällikkö

Yhteistyö Sloganin asiantuntijoiden kanssa on ollut joustavaa ja helppoa. Olemme aina saaneet tarvitsemamme avun myös kaikkiin digimarkkinointiin liittyviin muihin kysymyksiin ja tarvitsemiimme raportteihin.

Henriikka Raussi, markkinointijohtaja 

“Sloganin kanssa yhteistyö on todella mutkatonta. Viikkopalaverit ovat erittäin hyvä käytäntö. Pysytään molemmat osapuolet koko ajan kärryillä missä mennään ja voidaan nopeastikin reagoida uusiin asioihin."

Liinu Mitikka

"Yhteistyö Sloganin ja Ossin kanssa on tuonut ammattimaista, ajantasaista ja innovatiivista näkemystä digimarkkinointiin. Yhteistyö on ollut joustavaa ja saumatonta ja ennen kaikkea helppoa ja hauskaa! Tavoitteisiin on päästy, kehitystä seurattu ja raportoitu helposti tulkittavilla työkaluilla."

Erno Väyrynen, toimitusjohtaja

"Slogan-yhteistyö on auttanut meitä nopeuttamaan markkinoiden voittamista myös Yhdysvalloissa."

Salla Linna, toimitusjohtaja

"Slogan on ollut todella hyvä tuki verkkokauppaliiketoiminnallemme. Heidän avullaan olemme edistäneet valtavasti myyntiämme."

Mikko Ronkainen, markkinointijohtaja 

"Digimarkkinoinnin asiantuntija toimii käytännössä osana meidän markkinointia, kun viikkopalavereissa käydään läpi miten eri kanavat toimii. Samalla mietimme, ideoimme tai jalostamme yhdessä käytännön keinoja sen hetkisten tavoitteidemme näkökulmasta. Digimarkkinoinnin/mainonnan ulkoistus voi olla siis käytännössä sisällä. Voin suositella ehdottomasti tällaista (jatkuvasti kehittävää) työparimallia."

Näin rakennetaan skaalautuva UGC-videomainos

Konsepti

Päätetään mainoksen pääviesti eli konsepti. Mainoskonsepti on laaja "suuri idea", joka herättää yleisön mielenkiinnon, vaikuttaa heidän tunteisiinsa ja inspiroi heitä toimimaan.

Hook

Koukku eli "Hook" on mainoksen ensimmäiset sekunnit. Sitä kutsutaan myös "selailun pysäyttäjäksi".

Tuotanto

Kun brändi on tiukasti mukana tuotantoprosessissa, vähennetään iteraatiokierrosten määrää ja tuotanto toteutetaan tehokkaasti ja aikataulussa.

Tulokset

Tutkimusten mukaan jopa 49% mainostuotosta määräytyy mainoksen luovan sisällön perusteella. Voimme tehdä luotettavaa A/B-testausta UGC- ja muiden kuva- ja videomainosten välillä.

Kenelle UGC-digimainonta sopii?

Verkkokaupat

Valtaosa (81 %) verkkokauppamarkkinoijista on samaa mieltä siitä, että visuaalinen käyttäjien tuottama sisältö (UGC) on vaikuttavampaa asiakkaiden tavoittamisessa kuin ammattimaisesti otetut valokuvat tai vaikuttajien sisältö.

B2C Liidigenerointi

92% kuluttajista sanoo, että luottaa enemmän UGC-sisältöihin kuin perinteisiin kuva- tai videomainoksiin.

Brändinrakennus

72 % brändeistä uskoo, että UGC-sisällön integroiminen markkinointiin voi johtaa aidompiin asiakassuhteisiin.

Tuotedropit

79 % kuluttajista sanoo, että käyttäjien tuottama sisältö vaikuttaa suuresti heidän ostopäätöksiinsä.

Brändin lanseeraukset

56 % käyttäjistä pitää käyttäjien tuottamaa sisältöä luotettavampana kuin brändien tuottamaa sisältöä.

Uuden markkinan valloitus

Käyttäjien tuottama sisältö on 50 % kustannustehokkaampaa kuin perinteiset kampanjat.

Rekrytointi

Aitous puree myös rekryssä. Etsimme rekryprofiiliisi sopivan näyttelijän.

Ota yhteyttä ja jutellaan

Huolehdimme koko lyhytvideoiden tuotannon, aina käsikirjoituksesta aineiston toimitukseen. 

Hinnasto:
1 video 299€ + alv
4 videota 999 + alv

Extrat:
1 mainoskuva 69€
4 mainoskuvaa 199€